Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A. w celu wzrostu wartości marki oraz zwiększenia jej rozpoznawalności i uznania na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, wprowadziła nowy logotyp.
Nowy znak graficzny jest prostszy, nowocześniejszy i przede wszystkim bardziej czytelny. Przygotowując aktualny logotyp Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A. wyeksponowany został główny element nowego znaku - napis „PHN”, a zastosowana kolorystyka logotypu jest klasyczna i stonowana, dominuje granat z dodatkiem czerwonego. Przy projektowaniu nowego logotypu zostały zastosowane rozwiązania, które spowodowały, iż znak graficzny Grupy Kapitałowej PHN stanie się ponadczasowy i zauważalny.
W wyniku przeprowadzenia aktualizacji identyfikacji wizualnej, tj. wprowadzenia nowego logo, Grupa Kapitałowa PHN dąży do kreowania wizerunku marki na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz wyróżnienia się spośród wielu konkurencyjnych marek. Rebranding Grupy Kapitałowej PHN będzie procesem etapowym, w którym dotychczasowe materiały będą sukcesywnie zastępowane nowymi, tak aby dodatkowe koszty nie były ponoszone.
***
Grupa Polskiego Holdingu Nieruchomości
Grupa Polskiego Holdingu Nieruchomości jest wiodącym inwestorem i zarządzającym na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Jest jedną z największych spółek sektora pod względem wartości rynkowej portfela, który skupia ok. 140 nieruchomości i blisko 700 ha gruntów na terenie całego kraju (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i we Wrocławiu). PHN ma wieloletnie doświadczenie zarówno w zarządzaniu nieruchomościami, jak i w realizacji projektów deweloperskich. Spółka od lutego 2013 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
***
Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Kacprzak - Dyrektor Biura Marketingu, Strategii, Relacji Inwestorskich i PR
Kom. +48 721 000 071; Tel. +48 22 850 91 34; E-mail: magdalena.kacprzak@phnsa.pl