VENA

Budynek biurowy klasy A
VENA
Warszawa
Al. Prymasa Tysiąclecia 83

Podstawowe informacje

Rozpoczęcie: 
styczeń 2024
Zakończenie: 
luty 2026
Powierzchnia: 
15400,00
Koszty projektu: 
200 mln zł.
Główne atuty: 

• Lokalizacja w prężnie rozwijającej się dzielnicy Warszawy - Woli
• Dogodny dojazd siecią komunikacji miejskiej - linie autobusowe, tramwajowe, metro
• Bliskie sąsiedztwo biznesowego centrum Warszawy
• Liczne udogodnienia dla najemców na terenie i wokół budynku
• Komfortowe warunki pracy

Opis: 

VENA to nowoczesny budynek klasy A, który zapewni ponad 15 tys. mkw. powierzchni. Budynek został zaprojektowany przez pracownię Atelier 7.

Będzie to 12 kondygnacyjny budynek wraz z 2 kondygnacyjnym parkingiem podziemnym. W ramach inwestycji powstaną 153 miejsca parkingowe. W garażu podziemnym przewidziano stacje do ładowania pojazdów elektrycznych (dla 5 samochodów). Dodatkowo na kondygnacji podziemnej zaprojektowano miejsca postojowe dla rowerzystów wraz z szatnią wyposażoną w prysznice. Sprawny dostęp dla rowerzystów zapewni winda zlokalizowano bezpośrednio na poziomie terenu.

Powierzchnie znajdujące się na parterze oraz pierwszym piętrze będą mogły pełnić funkcje usługowe. Energooszczędne systemy oraz instalacje, parking dla rowerów, szatnie dla rowerzystów oraz miejsca do ładowanie samochodów elektrycznych to tylko przykłady udogodnień jakie czekają na przyszłych najemców. Inwestycja została zaprojektowana tak, by była spójna z obecną i przyszłą zabudową na Woli. Fasada budynku z trójwymiarowymi profilami zagwarantuje komfort pracy przy świetle dziennym przy jednoczesnej ochronie przed nadmiernym nasłonecznieniem. Niewątpliwym atutem obiektu będą położone na poziomie 3 oraz 9 tarasy zielone, z których będą mogli korzystać przyszli najemcy. Dostęp do budynku biurowego zapewni wewnętrzny plac z urządzoną zielenią oraz małą architekturą, który oddzieli biurowiec od zabudowy mieszkaniowej osiedla VIS À VIS Wola.

Kompleks biurowy z wydzieloną przestrzenią handlowo-usługową przyszłym najemcom umożliwi swobodę wyboru powierzchni od małej i kameralnej po wielkopowierzchniową. Możliwość elastycznego podziału poszczególnych pięter oraz dostosowanego do potrzeb aranżacji przestrzeni biurowej zapewnią komfort pracy przyszłym najemcom. 

Status prac: 

Generalnym wykonawcą inwestycji została firma SKANSKA. Budowa rozpoczęła się w styczniu 2024 r. i potrwa ok. 24 miesiące. 

 

 

W pobliżu
© OpenStreetMap contributors.
Mapa dojazdu
Kontakt
| Biuro Wynajmu i Komercjalizacji | +48 22 526 3000 | wynajem@phnsa.pl
Napisz do nas

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ordona 1 sp. z o.o.z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 12, 00-124 Warszawa, tel. 48 (22) 850 91 00, sekretariat@phnsa.pl. Dane osobowe zawarte w niniejszym formularzu będą przetwarzane w celu realizowania marketingu bezpośredniego produktów własnych oraz produktów Grupy PHN. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), przenoszenia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że Pani/Pana dane są przetwarzane z naruszeniem prawa. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane. W zakresie realizacji swoich praw należy kontaktować się z Administratorem na adres e-mail: IOD@ phnsa.pl. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 pkt f RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych w przypadku realizowania marketingu bezpośredniego produktów Grupy PHN (art. 6 ust. pkt a RODO). Dane przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lata od momentu wyrażenia zgody po czym nastąpi ich usunięcie lub anonimizacja. Ich podanie jest dobrowolne, jednakże odmowa spowoduje niemożność otrzymywania informacji o produktach oferowanych przez Grupę PHN.